tetontour.reismee.nl

Officiele opening

Hierbij verklaar ik deze site officieel voor geopend... !!!!

Laughing

Jullie zullen wel benieuwd zijn of ik goed aangekomen ben... Nou: dat ben ik :)
De wegen zijn nog mooi schoon en het weer en overige verkeer zat me heel erg mee. Heb een paar spatjes regen gehad en in totaal 1km. stockende verkehr door een ongeluk. Beter kon ik me niet wensen!

Gister kon ik eind vd middag al in Wenen zijn, dus belde ik Erika (contactpersoon hier) om te vragen of ik al kon inchecken. Maar helaas, ik kon nog niet in de accommodatie. Ben toen van de snelweg afgegaan en heb uiteindelijk in Hörsching, ligt iets onder Linz, een Gasthof opgezocht.

Vandaag op mn dooie gemakje de laatste 200 kilometer gereden. En om 14.00uur was ik bij het appartement. Er was toen al 1jongen en om 7uur kwamen ook de andere 8 aan. 5Jongens 5meiden, eerlijk verdeeld en erg knus.. We hebben 2 slaapkamers met voornamelijk 2pers bedden (ik lig alleen in een twijfelaar :D)

De keuken/woonkamer is 4 bij 2 en daar staat een tafel met 6 stoelen, in onze 'meiden'-kamer staat de 2e eettafel met 4 stoelen.. In de keuken staat, naast het keukenblok, de wasmachine :S en een losse koelkast(je) en die laatste staat dan weer half voor de opening naar de keuken. Via de keuken kom je in de slaapkamer van de boys. En verder delen we met z'n 10en 1wc en 1douche!!

Omdat er nog niks te eten was en iedereen wel trek had, zijn we met zn allen naar de pizzeria tegenover gegaan. Min of meer wat afspraken gemaakt over boodschappen, avond eten, schoonmaken etc..

Inmiddels allemaal geïnstalleerd en we gaan zo maar slapen.. Iedereen is wel aardig uitgeblust van alle indrukken enz. Morgenmiddag 1e taalles: spannend!!

Welterusten allemaal..

Reacties

Reacties

Bonny

Hey Tetje!
Moai dast in goeie reis hân hast. Hiel soad wille dêr tawinske en succes mei de taallessen! ;-)
xx Bonny

nathalie

Hey Tet,

Wat fijn dat je goed aangekomen bent!
ik wens je heel veel plezier in oosterrijk!

Liefs Nathalie

tjisi

hey meid
hoe was je eerste week??
ben wel benieuwd na de verhalen.
dikke tut tjits

Marieke

Hoi Tetje,
Fijn dat je goed bent aangekomen. Heel veel succes de eerste weken met de cursus.
Haha, als backpacker weet ik wat het is om met 10 man 1 douche en WC te moeten delen. Soms effe geduld hebben.
Enne, de foto die bovenaan de pagina staat doet me meer aan Nieuw Zeeland denken dan aan Oostenrijk ;-)
Maar er zullen de komende maaden vast wel foto's met heel veel sneeuw op komen te staan.
groetjes, Marieke

Marieke

Ik ben inmiddels weer in het koude kikkerlandje teruggekeerd. Enigzins last van een jetlag, maar dat wordt elke dag minder erg.
Leuk al je avonturen te lezen. Je geniet van het lesgeven en alles er om heen, merk ik.
Geniet van je vrije dagen en samen met heit, mem, broer en freon!
Groetjes, Marieke

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active