tetontour.reismee.nl

Wish it, Dream it, DO IT!

Hierbij verklaar ik deze site voor...: heropend!

Bij deze maak ik een doorstart met mijn web-reis-log.
Voor de meesten van jullie is het geen nieuws meer, maar voor het gemak begin ik maar bij het begin: Ik ga weer op reis!

Beter gezegd: Ik ga weer reizen!!

In februari en maart van 2012 verblijf ik weer in het wonderschöne Kaprun, waar ik weer een aantal weken skiles ga geven. Ook dit seizoen zal ik proberen om jullie wekelijks een update te geven van mijn leven en belevenissen daar.

En dan staat in mei DE reisop het programma: Azië.

Al backpackend wil ik Nepal, noordelijk India, Tibet, Laos, Cambodja en Thailand bezoeken. In Nepal en Cambodja zal ik langer verblijven; in deze twee landen wil ik mij nuttig maken in het vrijwilligerswerk. Eind volgend jaar, ergens rond (eind) oktober zal ik weer huiswaarts keren.

Momenteel ben ik dus niet alleen bezig met het einde van 2011: vorige week heb ik mijn ontslag getekend bij Kruidvat en ik ben inmiddels mijn laatste, drukke, werkweken en -dagen aan het aftellen, de laatste voetbalwedstrijd is gespeeld, ik heb voor het laatst getraind en ik heb, voorlopig, voor het laatst een wedstrijd van Heerenveen bezocht (11-1 winst; ik kan met een gerust hart op reis!!).

Ook beginnen er alweer allemaal (nieuwe) dingen of zijn al in volle gang: de vaccinaties zijn bijna allemaal binnen (nog 1 van 8 prikken) en daarnaast ben ik al druk met diverse voorbereidingen zoals: oriënteren op en aanschaffen van spullen, verzekering regelen, reisplanning maken; deze moet i.v.m. binnenlandse vluchten, geldigheid van visa (een visum is voor elk land ook weer een apart verhaal), eventueel slikken van malariatabletten etc. al grotendeels vastgesteld worden om ook weer verdere voorbereidingen te kunnen treffen.

Ik ga de komende (feest)dagen volop genieten vanhet samen zijn metfamilie en vrienden.

En wens ook iedereen via deze weg (misschien nogmaals) Prettige Kerstdagen en alvast een gezond en gelukkig Nieuwjaar, waarin ik jullie zeker op de hoogte ga houden van mijn bezigheden (ver) buiten de grenzen van Nederland.

Tot snel!

Reacties

Reacties

Nathalie

Heel veel succes met alles wat er op je pad gaat komen!
Geniet ervan!!
Liefs Nathalie

Baukje

Klinkt goed Tet, dizze plannen. Leuk hjer! No earst noch mar efkes genietsje fan de feestdagen mei de family!

Goeie dagen!

Marieke

Earst mar wer succes mei dyn ski-les jaan. Foar dyn
oare avontur sil ik dy in NL noch wol treffe.

Linda.heerenveen@orange.nl

Hallo tetje, wij komen 25-2-2012 naar kaprun. Van vorig jaar kennen we jamie en marcella. Kan jij me zeggen of ze nog bij de ski school werken? Heb jij een e- mail adres van hun.
Bvd Linda de jong uit heerenveen

wendy

FOLLOW ME*I FOLLOW YOU!!!

Charlotte

Go tetje Go!!!! Ik follow je zeker!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active